Pages

Search This Blog

Sunday, June 30, 2013

proxy server sites

උඹලට ඉතින් අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නැහැනෙ මේ අහින්සක කොල්ලටත් පුද්ගලික රාජකාරි තියනවනෙ..ඉතින්, ඉස්කෝලෙට ගියපු වෙලාවෙ මේ අවලමාටත් ඕන උණා බ්ලොක් කරපු සයිට් එකක් පැත්තෙ ගිහින් පොඩි වීඩියෝවක් බලල ආතල් එකක් ගන්න..ඉතින් ලැබ් එකේ ටීචර්ට හොරෙන් කෙළවරේ මැෂින් එකක් අල්ල ගෙන හොර කුප්පඩි වැඩක් කරන්න කියල හිතාගෙනමයි ලැබ් එකට ගියෙත්.. ටීචර් පාඩම පටන් අරන් ඇක්සැල් ද මොකක්ද එකක්.. මට ඕව ගින්දරනෙ..සිම්පල් වැඩි හින්දම අහන් ඉන්න එකත් තිත්තයි.. ආපු වැඩේ කරගන්නත් ඕන ගෙදරදි බලන්න බැහැ ඩොගාගෙන් යන හින්ද පට්ට ස්ලෝ..,මේකෙන්ම තමයි ඉතින් යන්න වෙන්නෙ.. කාලෙකින් මොනවත් ජරාවක් බැලුවෙත් නැහැ. ;) ඉස්කෝලෙත් ඉතින් මේවත් බ්ලොක් නෙ.. හිහි.. ටීචර් 11වසරෙදි කරපුව මේ අවලමා 5 වසරෙදි කෙරුව..
ෂිට්.. මෙහේ ෆේස්බුක් එකත් බ්ලොක්.. මට පවු කියල දුක හිතුනෙ අනික් එවුන් ගැන.. මට මොකෝ මම යනව ෆේස්බුක්
www.lite.facebook.com
හිහි.. කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන චැටක් දාන ගමන්.. වීඩියෝ පාරකුත් බැලුවනම් මැක්සා... ආතල් එක උපරිමෙන්ම..,ඒවත් ඉතින් මේ මගුල් මඩුවෙ බ්ලොක් නෙ..  වෙරි සිම්පල් ප්ලෑන් එකක්නෙ.. ;)
www.hidemyass.com
www.proxyfoxy.com
www.accessunblock.com
www.unblockanything.com
www.proxyloop.com
www.proxspeed.com
www.surfwords.net  
මේ තියෙන්නෙ නැති වෙන්න..
ටීචර්ගෙ පාඩමට වඩා හොද ලොකු පාඩමක් මෙතන.. මම චට් එකේදි අහුවුන කෙල්ලට කියල දෙනව.. පව් කියලත් හිතෙනව..මම කීයකට කියල ට්‍රයිද..අනේ මන්දා.. මටවත් තේරෙන්නෙ නැත්තෙත් ඒකමයි.. මෙයාගෙ ගෙදරටත් ගිහින් ජිල්ලිබකිරි පාඩම කියල දෙන්න ඇත්නම් කියල පීරියොඩ් එක අවසානෙදි හිතුන..ෂිට් ටීචර් අපිට යන්න කිව්වනෙ හොදම වෙලාවෙදි.. නොදෝමකින්... ටීචර් වැඩේ කෑවනෙ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...